Tips voor je trouwfeest

Stoelhoezen en decoratie voor stoelen

Iets anders op je trouwfeest

Een verfrissend, real-life trouwfeest, moet geen koud of onpersoonlijk burgerlijk huwelijksfeest worden.
Wat hebben we allemaal om je trouwfeest tot een geslaagd geheel te maken. Hier vindt je leuke tips en idee├źn om een spetterend feest te krijgen. Van de ceremonie tot de openingsdans. Hoe zorg je dat je een spetterende band of DJ vind. Hoe decoreer je de feestzaal. De mooiste bruidstaarten en veel meer. En na het feest naar de bruidssuite, of jullie eigen liefdesnestje? Zorg ervoor dat de indeling van de trouwdag goed voorbereid is.

Wat tips voor je trouwfeest

Als je een trouwfeest te organiseert , is het een goed idee om aan wat entertainment te denken. Dit kan zijn een crazy pianoplayer, een gekke ober, of gewoon wat mimespelers of pantomime. Wat dacht je van een zwerver die plots het feest binnenkomt, en die de mensen de schoenen gaat poetsen, natuurlijk wil hij er wel wat geld voor!! Of er komt opeens een politieagent binnen, die toevallig een verdacht persoon zoekt op uw feest. Zo zijn er tal van leuke mimeacts te bedenken. Arthur de Zwaan is hier gespecialiceerd in. Lees eens meer. Wil je het kleiner houden denk eens aan een ijscokar met de zingende ijscoman Angelo Indaco die de mooiste Italiaanse nummers ten gehore brengt. En hij is spectaculair met de torentjes ijs op elkaar te zetten. Kortom je kan heel wat van je trouwfeest maken, en ook! je kan het zo duur of goedkoop maken als jullie budget toelaat

 

de zingende ijscomanDronken ober typetjes op je bruiloft

Een zingende ijscoman en een dronken ober leuke typetjes die de gasten zullen vermaken.

Eten en drinken

Natuurlijk is de catering ook een belangrijk onderdeel op je feest. Een goede cateraar kan leuke elementen toepassen op je feest. Denk eens aan een chocoladefontein, een prachtige champagne toren, met het nodige vuurwerk erbij. Of wat dacht je van een spectaculair ijsbuffet wat binnen wordt gereden met toepasselijke muziek,opzwepend, opbouwend met lichtshow en koudvuur show, uw gasten zullen verbaasd zijn!! Vergeet ook niet de hapjes op je bruiloft, je gasten krijgen rond 22.00 wel trek in iets lekkers.

Decoratie

De aankleding van de feestlocatie maakt het verschil voor de juiste sfeer. Door goede verlichting kan je al de juiste toon zetten. Ook lampionnen en ballonnen doen het altijd goed als decoratie. Ook het bruiloftsdiner ziet er leuker uit als de tafels mooi aangekleed zijn. Om het geheel sfeervol af te sluiten zijn ufo ballonnen een mooie afsluiter.Sfeermakers zoals sterretjes na afloop doen het altijd goed. Wat liedjes en stukjes betreft, Ja daar zijn de meningen over verdeeld.

Deel

Categorie Trouwfeest

  • Bruiloftsfeest
  • Bruiloft-receptie
  • Feestgids bruiloft
  • Indeling trouwdag
  • Liedjes en stukjes bruiloft
  • Sterretjes op je bruiloft
  • Tips feestavond
  • Meer onderwerpen